17 Jun 2014

Pelanggan Kecewa Kebersihan Kedai Makan Kota Kinabalu

Kedai makan di Kota Kinabalu sila ambil perhatian dan tingkatkan kebersihan kedai makan anda. Aduan ini diterima melalui peti inbox di Page 1SABAH dari seseorang yang terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu.

Berikut di bawah adalah catatan yang dihantar kepada Page 1SABAH
sekadar berkongsi..oder tomyam yang agak mengecewakan..sdh la menggunakan kualiti udang dan sotong yang kurang segar dan berbau..itu msh blh d maafkan..yang tidak dipuas hati jumpa pula ulat yg ada ekor dalam tomyam tu..bluwekkkk..stop mkn..terus komplen panggil pekerja dia..nasib tuan kedai xda..
skrg bkn masalah duit..tp masalah kebersihan..sekadar berkongsi cerita..#kdaimknkksabah




Di Bawah ini adalah print Screen daripada pengadu yang saya kongsikan kepada umum.


Buat masa ini pengadu masih belum menyatakan nama kedai makan terbabit dan perkongsian ini adalah sebagai peringatan kepada semua kedai makan yang beroperasi di Kota Kinabalu supaya meningkatkan tahap kebersihan di kedai mereka. Jika Pengadu sudah bersedia untuk menyatakan nama kedai tersebut saya akan kongsikan kepada umum.

TERKINI dikemaskini pada 17.06.2014, 16:24

Utk makluman restoran yang dimaksudkan di sekitar harbour city. Bagaimanapun nama restoran tidak akan didedahkan sehingga pengadu selesai membuat laporan rasmi kepada pihak yang berkenaan. Harap Maklum

Bagikan

Jangan lewatkan

Pelanggan Kecewa Kebersihan Kedai Makan Kota Kinabalu
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"