26 Nov 2010

Portal Sabahan - 1sabah.net

Portal 1Sabah dibangunkan oleh sekumpulan Anak Jati Sabah yang bertujuan untuk membuka minda melalui perkongsian INFO, ILMU dan BUDAYA SEMALAYSIA yang mana sebenarnya ia terbuka bukan sahaja untuk anak-anak Sabahan tetapi kepada semua yang ingin mengenali negeri yang mendapat jolokan sebagai negeri di Bawah Bayu.

1Sabah bukanlah sesuatu yang baru kerana sehingga kini mempunyai ahli berdaftar melebihi 1000 orang tetapi disebabkan kemuculan Facebook pada ketika itu menyebabkan 1Sabah sepi seketika. Banyak perkongsian ilmu di ruangan forum yang boleh dijadikan amalan dalam kehidupan seharian yang kadangkala terlepas pandang. Menyedari akan hal ini para ADMIN di 1Sabah berusaha untuk mengajak kembali rakan-rakan untuk bersama menceriakan 1Sabah.

Selain mendapatkan info/Ilmu di ruangan forum 1Sabah, rakan-rakan juga boleh bersembang di chatroom yang disediakan sambil mendengarkan Radio Online Sabahan Utara.FM yang merupakan Radio Penyiar kepada aktiviti yang berlaku di sana. Keadaan ini boleh mendatangkan ketenangan selain boleh mendapatkan lebih ramai kenalan. Selamat datang ke Portal 1Sabah kepada yang baru mengetahui dah jangan lupa mendaftar di sana. Kepada rakan-rakan lama selamat kembali, bertemu sekali lagi di sana.. (^_^).

P/S - Banyak kenangan pahit dan manis di portal 1Sabah...



Bagikan

Jangan lewatkan

Portal Sabahan - 1sabah.net
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"