25 Nov 2010

Aishiteru - Bahasa pilihan

Bila dialih bahasa ke bahasa melayu membawa maksud aku cinta padamu (inilah yang kawan-kawan cakap) sebab saya sendiri pun tidak fasih berbahasa Jepun... Hehehe... Apa yang ingin saya kongsikan di sini sebenarnya adalah sebuah lagu dari negara seberang iaitu kumpulan Zivilia di mana tajuk lagunya adalah aishiteru (menunggu). Lagu ini adalah antara lagu yang popular di UFM ketika ini.

Sebenarnya kali pertama saya mendengar lagu ini adalah melalui permintaan salah seorang rakan pendengar di UFM dan bila mendengar sekali, teringin mahu dengar lagi. Akhirnya jadilah saya salah seorang daripada peminat lagu ini... Hihihi...

Ada kawan cakap melodi lagu ini yang membuatkannya seronok tetapi ada kawan cakap lagi pasal lirik lagu ini. Nah.. Saya berada di tengah-tengah dalam hal ini.. Hahaha...



Ni labah kunu lagu dia. Bah.. Pelan-pelan saja layan ah..

Bagikan

Jangan lewatkan

Aishiteru - Bahasa pilihan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"