7 Aug 2009

Pengalaman pertama kali menDJ

Lucu betul bila saya ingat sewaktu percubaan kali pertama menDJ di utara.fm ini. Apa tidaknya, pada ketika itu suara saya macam mau keluar macam inda. Perasaan malu dan gementar bercampur aduk dan akhirnya suara menjadi gugup.. Adeh.. malunya..

Antara pendengar yang ada mendengar radio ketika itu ialah Tuan kulanz, Tuan Pinsan, DJ rumputt, Puan Baby, PuanSriCT, Tuan fXsNiper dan dygku kalau nda silap. walaubagaimanapun respons daripada mereka ini sangat positif dan sempat lagi PuanSriCT minta lagu dangdut.. Hihihi...

Pada masa itu baru 3 orang sahaja DJ di utarafm iaitu DJ rumputt, DJ siiputt dan saya sendiri yang dahulunya dikenali sebagai ponetfm dan atas tunjuk ajar DJ rumputt sekarang ni semakin yakin sudah untuk menDJ menghiburkan rakan-rakan pendengar di utarafm. Sekarang baru saya sedar sudah masuk lapan bulan saya menjadi DJ secara sukarela di utara.fm "Macam Biasa Juga bha"

Bagikan

Jangan lewatkan

Pengalaman pertama kali menDJ
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

2 disqus

Tulis disqus
avatar
7 Aug 2009, 17:32:00

iya..memang betul pun.. masa tu dj memang masih malu2 lagi.. tapi sekarang ni macam biasa suah bah :)

Reply
avatar
8 Aug 2009, 09:00:00

terus macam malu saya balik oh tuan.. Hihihi

Reply

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"