18 Aug 2009

Perjumpaan biasa-biasa Utara.FM

Pada malam semalam satu perjumpaan biasa di antara rakan-rakan pendengar utara.FM bersama dengan DJ utara.FM yang dan juga seorang lagi orang kuat Suara Anak Marudu iaitu Tuan Dinakan. Selain Tuan Dinakan, saya dan juga DJ AL-DUSUNI tiga orang gadis cantik turut bersama-sama kami iaitu Sera DC, Dalink dan juga cHiBi. Sebenarnya saya mahu pos ini dari semalam lagi bah tapi masih menunggu gambar daripada dalink yang tidak sampai-sampai kepada saya (sampai sekarang belum dapat gambar tu).

Antara perkara yang sempat disembang-sembangkan semasa makan malam yang di Restoran Petani, Indah Permai (IP) ialah tuan AL-DUSUNI ada merancang aktiviti masa hadapan Utara.FM selain perjumpaan ini akan dapat mengeratkan hubungan rakan-rakan yang tinggal di sekitar Kota Kinabalu.

Terima kasih atas jemputan DJ AL-DUSUNI dan kepada sera DC & Dalink juga sebab datang menjemput saya di Kolej Yayasan Sabah dan juga cHiBi (Nda ingat mana dia tinggal). Pada malam itu DJ AL-Dusuni telah bermurah hati untuk 'sponsor'. Paling penting balik juga kena hantar dan kali ini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Tuan Dinakan yang kebetulan tinggal berhampiran dengan saya. Gambar akan saya masukkan kemudian.

Bagikan

Jangan lewatkan

Perjumpaan biasa-biasa Utara.FM
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

1 disqus:

Tulis disqus
avatar
25 Aug 2009, 08:59:00

sori la tuan blaku mslh teknikal lapy ku ndak dpt uplod gmbr..huhuhh.. tp suda ku srh c sera uplod d pesbuknya.. ada suda gmbr kita sana

Reply

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"