6 Jul 2014

Permohonan Maaf David Orok Berkaitan Kenyataan Sebelum ini

Permohonan Maaf David Orok Berkaitan Kenyataan Sebelum ini 

PERMOHONAN MAAF! 
Kepada semua umat islam yg terbaca KOMEN TIDAK LENGKAP saya yg diposkan semula oleh pihak Tidak Bertanggungjawab, bagi tujuan seolah-olah saya menghina agama Islam dan Nabi Muhammad. Saya sedar yg anda sekelian tersinggung bila membaca Pos2 yg mereka sebarkan itu, dan itulah sebanarnya yg mereka mahu berlaku. 
Dengan penuh rasa bertanggungjawab di atas apa yg berlaku, saya DAVID OROK dengan ini secara rasminya ingin MEMOHON MAAF kepada kalian semua tentang segala kemusykilan yg berlaku. Saya tiada niat untuk menyakiti hati kalian apa lagi menghina agama Islam dan Nabinya.Saya sampaikan permohonan maaf ini dengan penuh ikhlas dari lubuk hati saya. Semoga kebanaran sebanar akan perkara ini diketahui oleh anda sekelian, dan akhirnya marilah kita sama2 membentuk perpaduan sesama kita semula di dalam masyarakat yg pelbagai kaum dan anutan agama ini.Sekian, salam sejahtera dan mohon maaf dari saya secara peribadi.Yang Ikhlas,DAVID OROK.05/07/2014
-djkupang.com 

Bagikan

Jangan lewatkan

Permohonan Maaf David Orok Berkaitan Kenyataan Sebelum ini
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"