28 May 2014

Stacy AF : Pakaian Tak Kena Tempat Di Pesta Kaamatan


Baru-baru ini stacy pemenang AF yang berasal dari Negeri Sabah mengadakan persembahan di daerah Tenom. Pemilihan pakaian Stacy untuk mengadakan persembahan sempena Sambutan Pesta Kaamatan di sana adalah tidak sesuai dan tidak menggambarkan seperti berada di Pesta Kaamatan.

Sesetengah orang berpendapat itu HAK dia untuk berpakaian apa sahaja termasuk kalau tak pakai baju pun tetap masih hak dia. Tetapi sebagai seorang 'Public Figure' orang sekeliling sedang memerhatikan dia. Anak-anak muda dan remaja kini cenderung untuk menjadikan sesetengah artis sebagai ikon fesyen kerana artis sentiasa updated perkembangan fesyen. 

Masih bercakap mengenai Hak lagi ? Kes rogol di Sabah kini semakin berleluasa dan menular bukan sahaja di bandar malah di kampung-kampung juga. Antara faktornya adalah berpakaian menjolok mata. Berbeza dengan berpakaian normal si perogol mudah terangsang kepada mereka berpakaian seksi yang menonjolkan bahagian-bahagian yang tak sepatutnya. 

Bagaimanapun lebih ramai yang tidak bersetuju dengan pakaian yang dikenakan oleh Stacy.

Bukankah artis itu juga secara automatik menjadi duta kepada negeri atau negara sekiranya membuat persembahan di luar negara ?


Sebahagian komen di laman sosial.


Bagikan

Jangan lewatkan

Stacy AF : Pakaian Tak Kena Tempat Di Pesta Kaamatan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.