17 Sept 2009

DJ AKU di gerai Ponet






Ini adalah kali pertama berjumpa DJ AKU secara empat mata. Jika sebelum ini hanya mendengar suara beliau di UTARAFM sahaja kini dapat jumpa beliau secara "live". Perjumpaan biasa tadi dibuat di dataran Bengkoka sebelum balik ke Gerai Ponet untuk meneruskan cerita-cerita dan terus mencuba untuk MenDj dari gerai POnet...

DJ AKU sebenarnya baru sahaja balik ke daerah Pitas kerana beliau bekerja di Negeri Melaka. Jauh tu.. Dari kami, selamat bercuti kepada DJ AKU.. Mimang spoting betul tau DJ AKU nie..

Bagikan

Jangan lewatkan

DJ AKU di gerai Ponet
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

3 disqus

Tulis disqus
avatar
19 Sept 2009, 06:52:00

ini yg sa tak tahan ni, ramai2 lepak2 ngan kawan2 ni...macam mahu join ja masuk dalam gambar tu...apa lagi kalau ada LA tu huhhh...hihihi
salam

Reply
avatar
911
19 Sept 2009, 23:15:00

aishhh.. ada gak gambar aku... huhuhu

Reply
avatar
22 Sept 2009, 01:30:00

yukk.. bah apalagikah... Hihi

Reply

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"