12 Nov 2015

PitasKini akan diaktifkan !


Saya bercadang mewujudkan sebuah PORTAL ONLINE khas untuk Pitas sahaja yang boleh dilayari oleh semua orang di seluruh dunia yang akan beroperasi suku pertama 2016 dan ia adalah PERCUMA.

Saya akan beri akses kepada seluruh jabatan di Pitas, Persatuan mahupun orang perseorangan dan juga pemimpin untuk menulis dan mengemaskini setiap aktiviti mereka di Pitas agar semua orang mendapat maklumat dan info yang tepat setiap peristiwa berlaku di Pitas. Ia ADIL bukan ? berita baiknya ia FREE tiada bayaran apa-apa.

Ia lebih kurang portal berita daerah di mana ia akan dikemaskini oleh mereka sendiri. Kami hanya penyedia plarform dan akan menyenaraikan jabatan yang ambil bahagian dan menolak portal ini.

Seandainya ada pihak yang terlebih dahulu buat hal ini, saya dan rakan-rakan akan menyokong dan akan bantu yang termampu untuk publisiti juga secara percuma melalui medium yang kami wujudkan sejak 7 tahun lalu.

** Cadangan ini tidak memerlukan kelulusan dari mana-mana pihak dan terpulang kepada pihak2 yang berkenaan mahupun pemimpin untuk mengambil bahagian atau tidak.
Orang Pitas ada kemahiran itu. Jika perlu adakan bengkel untuk mengajar mereka kami juga boleh buat dan sekali lagi ia adalah PERCUMA.

Teruskan membangun Pitas !!

Betulkah saya boleh buat semua ini ? Bunyinya mcam pandai dan tersalah dengar macam memandai-mandai pula kan ? Lihat Video di bawah ini.





PORTAL PitasOnline yang pernah kami dan rakan-rakan bangunkan di Pitas pada 2008 kini sudah berkubur atas sebab tertentu.Ia bukan sekadar omong kosong, ia sudah dibuktikan. Sebelumnya ia lebih kepada Portal Komuniti dan Forum. Untuk kali ini ia lebih menjurus kepada ADUAN, berita dan info terbaru di Pitas.
Posted by MYusuf Ahmad Shukri on Wednesday, November 11, 2015

Bagikan

Jangan lewatkan

PitasKini akan diaktifkan !
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"