9 May 2014

Status terakhir mangsa di FB Timbulkan Tanda Tanya Kepada Keluarga Mangsa

Assalammuaalaikum W.B.T dan Salam Perpaduan kepada semua. Terlebih dahulu bagi ayng beragama Islam marilah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada allahyarhamah HASRINA CHEE.

Apa yang ingin saya kongsikan di sini adalah sekadar perkongsian mungkin ada yang boleh membantu kepada keluarga mangsa. Petang tadi ada perbualan di antara Makciknya (Adik kepada bapa arwah) dengan sahabat saya berkaitan dengan updated status di facebook arwah yang kali terakhir pada jam 9.42 malam. Saya kongsikan kepada anda gambar yang diterima daripada makciknya (Saya sudah edit sikit)


Menurut makciknya dia dimaklumkan oleh rakan arwah tentang hal ini. Persoalan yang timbul adalah siapa Gulam Larkins ? Adakah individu ini yang menjadi penyebab ? 


Kotak berwarna merah itu adalah mesej daripada makciknya sementara yang berwarna biru itu pula adalah antara updated statusnya di FB.

MOHON kepada sahabat dan rakan -rakan arwah supaya dapat memberitahu kepada keluarganya jika ada apa-apa maklumat yang kamu tahu. Tak perlu bagitahu kami terus kepada keluarganya.

Bagikan

Jangan lewatkan

Status terakhir mangsa di FB Timbulkan Tanda Tanya Kepada Keluarga Mangsa
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

"Komenlah secara Berhemah dan yang Membina"